VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU


Ako postupovať pri výmene, alebo vrátení tovaru?

Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru
Postup pri výmene, alebo vrátení tovaru do 14 dní

  • Vyplňte formulár nižšie, alebo nám napíšte na adresu info@makeupavenue.sk email, kde uvediete meno a priezvisko, adresu, email, telefónne číslo, číslo objednávky, iný druh tovaru, za ktorý chcete pôvodný vymeniť, presný popis vady a v prípade poškodenia v procese prepravy fotografiu a protokol o škode spísaný za prítomnosti kuriéra, ktorý zásielku doručil.​ V prípade, že chcete tovar vrátiť, uveďte správne číslo účtu, na ktorý požadujete vrátiť platbu.
  • Tovar, ktorý chcete vrátiť vložte nepoužitý do pôvodného obalu. Snažte sa tovar zabaliť do krabice tak, aby počas jeho prepravy nedošlo k poškodeniu krabice ani tovaru. Odporúčame použiť bublinkovú fóliu, do ktorej zabalíte tovar a až potom ho zabalíte do krabice.
  • Zabalený tovar odošlite na adresu: Ing. Veronika Kalouseková, Komenského 755/16, Spišské Podhradie, 05304.
  • Neposielajte tovar na dobierku! Takúto zásielku neprevezmeme a nebudeme môcť vašu požiadavku vybaviť. Odporúčame vám zásielku poslať doporučene a poistiť vo výške ceny tovaru. Ide o službu, ktorú vám ponúkne pošta pri odosielaní balíka. V prípade, že by sa pri preprave s balíčkom čokoľvek stalo, po doložení podacieho lístka, dostanete svoje peniaze späť.

Po prijatí tovar skontrolujeme a čo najskôr vás budeme e-mailom informovať o predpokladanom termíne vybavenia, rovnako ako o odoslaní tovaru späť k vám. Lehota na výmenu tovaru závisí od momentálnych skladových zásob, ale ak máme tovar na sklade, požadovaný nový tovar vám, samozrejme, pošleme obratom.


Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Skôr ako sa rozhodnete reklamovať tovar, prosím, prečítajte si naše "Všeobecné obchodné podmienky" v časti reklamácie. Nájdete v ňom všetky informácie, ktoré budete potrebovať pri reklamácii tovaru a tiež sú v ňom uvedené všetky práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho.

Postup pri reklamácii​

  • Vyplňte formulár nižšie, alebo nám napíšte na adresu info@makeupavenue.sk email, kde uvediete meno a priezvisko, adresu, email, telefónne číslo, číslo objednávky,  iný druh tovaru, za ktorý chcete pôvodný vymeniť, presný popis vady  a v prípade poškodenia v procese prepravy fotografiu a protokol o škode spísaný za prítomnosti kuriéra, ktorý zásielku doručil.​ V prípade, že chcete tovar vrátiť, uveďte správne číslo účtu, na ktorý požadujete vrátiť platbu.

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť vložte nepoužitý do pôvodného obalu. Snažte sa tovar zabaliť do krabice tak, aby počas jeho prepravy nedošlo k poškodeniu krabice ani tovaru. Odporúčame použiť bublinkovú fóliu, do ktorej zabalíte tovar a až potom ho zabalíte do krabice.

  • Zabalený tovar odošlite na adresu: Ing. Veronika Kalouseková, Komenského 755/16, Spišské Podhradie, 05304.

  • Neposielajte tovar na dobierku! Takúto zásielku neprevezmeme a nebudeme môcť vašu požiadavku vybaviť. Odporúčame vám zásielku poslať doporučene a poistiť vo výške ceny tovaru. Ide o službu, ktorú vám ponúkne pošta pri odosielaní balíka. V prípade, že by sa pri preprave s balíčkom čokoľvek stalo, po doložení podacieho lístka, dostanete svoje peniaze späť.

Hneď, ako dostaneme reklamovaný tovar, budeme vás informovať e-mailom a začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode dlhšia lehota). O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme taktiež informovať e-mailom alebo telefonicky. Balík, ktorý nebude obsahovať vyplnený vratkový formulár, pošleme naspäť. V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojene s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho hradí kupujúci.


​Podmienky vrátenia, alebo výmeny tovaru

  • Tovar je nutné vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia.

  • Tovar musí byť nepoužitý a vhodný na ďalší predaj.

  • Tovar musí byť zabalený do pôvodného obalu, ktorý nesmie byť znehodnotený. Prekážkou je akékoľvek použitie lepiacej pásky, nápisy, nálepky, otvory, znečistenie, mastnota, vlhkosť a pod.

  • Tovar skúšajte len v čistom a suchom interiéri, pretože vašu požiadavku na reklamáciu alebo vrátenie tovaru môžeme vybaviť kladne iba v prípade, že vrátený tovar bude čistý, nepoškodený.

  • Ak počas vybavovania vratky zistíme, že je tovar poškodený spôsobom, akým sa nemohol poškodiť pri výrobe (škrabance, škvrny, a pod.), je nutné brať na vedomie, že Vám tovar vrátime na vaše náklady.